<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4803250094960050855\x26blogName\x3drara+blushing\x27s\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://rarablushings.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rarablushings.blogspot.com/\x26vt\x3d-7268909598316144269', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> <iframe src="http://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=3054107564476057249&blogName=url.blogspot.com&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Furl.blogspot.com%2F&searchRoot=http%3A%2F%2Furl.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>
Friday, 27 May 2011Y
ber - mula cerita tentang si dia yang ter - sayangg ~

pe - pagi buta nira dahh ta de kerja kann .
yelahh , ney suma balas dendam balik sebab blog lama rosak .
so malas nk mem - bebel panjang .
pagi nih aku nak start cerita pasal orang orang yang aku rasa penting dalam hidup aku .
yeahh aku sayang diorang .
wanna know who are they ?
here !









zairee baharuddin !
for those yang tau tuh bagus lahh .
yang ta tau nih nk habaq mai .
dia nih actully my boy .
mesti ter - kejud kann ?
yelahh , nira ber - couple macam satu bende aneh jea .
HAHA ! dia nih sebena nyee musuh aku  ( sorry sayangg )
yupp aku dulu benci dia sbb wall dia ade jea pasal aku .
CAPITAL N lahh konon nyee .
buduh anak baharudin nih sebena nyee .
then kitorang rapat since kitorang meet .
1st date lahh kata kann .
mula nyee serius menyampah dgn dia .
sbb dia seorg yang ta paham bahasa .
call & mcg je ( semak kau tau ! )
yupp dia sangat men - cuba & ta putus asa .
maki tuh perkara biasa bila dia dgn aku .
kecian sayangg . sorry .
dia nih mmg ta putus asa nk aku sampai satu tahap aku pun ter - fall in love dgn dia .
HAHAHA !
but even kitorang couple kitorang still mcm kawan .
maki tuh senaman harian : )
yupp , maybe dia rasa aku ta sayangg dia sbb tiap masa maki dia .
( elehh dia ape kurag nyee )
tapi aku nk dia tau aku cm tuh sbb aku ta nk jd mcm dulu .
ayat cinta 24 jam tapi at the end , putus .
so aku harap kau paham zay .
aku sayangg kau sangat sejak kau ckp kau sayangg aku ( tipu jea , kau jgn perasan HEHE )
aku harap kau terima aku as your PRINCESS .
yupp sebab aku ta macam perempuan lain kt luar sana .
aku ta selalu mcg kau call kau .
tapi kau tau kann aku mmg cm nih .
so aku harap hubungan kita kekal ok sayangg .
babayy syg biy sangat ok .
don't worry , aku kau punya .
( tulis sampai nk muntah HAHA )




nonajiha karim
si cantik comel molek nih .
korang mesti ter - pikat dgn dia kann ?
kalau aku jadi lelaki aku pun cair .
lagi lagi tang lesung pipit dia .
and paling suka is braces dia HEHE .
tapi sorry guy's , taken already .
dia nih cute and paling best dia sama macam aku .
KUAT MAKAN :)
( sorry sayangg )
seorang yang sangat peramah .
mak aihh banyak cerita kut kalau lepak dgn dia .
& sampai satu tahap dia lupa ape yang dia penah cerita .
so cute sayangg .
dia pakai tudung sangat cantik .
serious lahh suka tgk muka dia .
nona , nira harap sangat kita still contact sampai be - bila .
nira suka kawan dgn nona sbb kita sama ( kuat makan )
i love you till end okey ' s !



hafiz hakim
si kerding & si manis ini kepunyaan orang atas tuh .
dia lahh boyfie si nona .
ensem kann ? ( sedap kann hati HEHE )
dia sangat lahh kurus seperti papan .
kenal dia since darjah 6 .
ta silap aku kitorang nih pengawas .
HAHA sumpah awak cute time tuh , ta akil baligh kata kann .
then kitorang terus ber - kawan & ber - kawan sampai sekarang .
sangat rapat tapi he's only my bestfren ever ok !
dia jahat sikit suka buli nona .
kesian nona .
tapi dia sangat sayang nona sebab dorang ber - cinta dari kecik .
awak , saya suka & happy jadi kawan awak .
dari dulu kita ta penah gaduh kann ( ayat poyo )
saya harap sgt awak dengan nona kekal .
awak buang perangai buruk awak tuh ok ?
demi relation korang & janji saya jadi pengapit nanti ok !
saya sayangg awak !




syieqa syamuqie
si kecik pendek sayangg saya .
sangat sexy woo & korang mesti ter - pikat & ter - liur kann ?
kesat ok air liur tuhh .
taken already to :)
kenal dia pun baru lagi .
ta tau pun dia lagi tua dari aku sebab tgk badan kecik jea .
tapi dia dahh pangkat akak ok .
selalu dia wall aku & caring kt aku .
even baru kenal dia buat aku cm dahh lama sgt kenal .
dia baik & peramah .
kitorang suka cakap pasal boyfie & makan .
HEHE harus lahh sayangg kann .
dia add aku me - mula then aku yg buzz dia dulu 
engad cm kerek rupa nyaa ter - sangat peramah sampai aku ta larat layan celoteh dia .
sayangg , i hope kita kawan sampai tua ok :)
i suka kwn dgn you sbb you sangat caring kt i .
i love you much more lahh !




zafri yusuf
si pendek gemok poyo !
HAHA ( sorry you , gurau )
dia nih sangat gila & baik lahh ke - kadang :)
dia selalu ade tiap hari kacau aku & sometime aku yg kacau dia .
HAHA cute kann ? boley lahh .
so perempuan kt sana jangan nk flirt dia sbb dia sudah ber - punya , alahai ~
best kawan dengan si gemok nih sbb otak dia selalu ter - lebih dari yg lain .
kuat ber - imaginasi ok .
paling rapat aa dengan aku & penah sekali aku nk putus kwn dgn dia 
( ada sebab ter - tentu )
but now dahh ok balik & still sangat rapat kann :)
you , i hope kita kekal kawan sampai tua ok .
you tua i still muda so i boley jaga you time tuh kann ?
HAHA tapi you mesti dahh nyanyok so i hanta jea umaa org tua HAHA !
i suka kawan dengan you aww ~
& hopefully kita kawan sampai be - bila ok cik zaf !
i love you as my close friend !


21:42 Photobucket